fredag 14 februari 2014

Det har gått troll i mina barnbarn

Nu har även mitt äldsta barnbarn Minea dragit iväg från kalla Uppsala men som tur är bara några dagar och bara ner till Helsingborg men saknaden är hon i alla fall.
Jag börjar också få lite resfeber och vill också dra iväg någonstans men just nu har jag varken semesterdagar eller pengar och hitta på något så jag får fundera ut om det finns något att göra här i stan i stället.
Jag har lite funderingar på att lura med mormor Kerstin på ett biobesök ganska snart. 100-åringen skulle vara kul att se. Det sägs ju att filmen är rolig och skratta behöver nog både jag och mormor göra just nu.
Ska vi ses snart Kerstin?
I morgon blir det en vända ut till Ekeby och sen blir det jobba på kvällen. Helgen blir en skönt avkopplande helg med OS.
Vi syns snart igen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar