tisdag 11 december 2012

Phone home.........

Det ryktas om att Anna Book gråter mycket, ofta och för ingenting. Ha, hon har fått en överman. Jag har blivit så väldigt sentimental på gamla dagar. Sen har det väl i och för sig varit lite speciellt sista tiden på grund av det som hände och att min drömresa blev inställd. Det har varit mycket tårar och "tyck synd om mig". Men tårar kan i och för sig betyda mycket. Man kan gråta över sorg, saknad, glädje, rädsla osv. För min del har det sista tiden varit en blandning av saknad och glädje.
Jag är så glad att tekniken ständigt gör framsteg för två dagar i rad så har mina barn ringt hem till mig och pratat ifrån Thailand. Min oro är kostnaden men tydligen finns det något som går att ringa gratis och glad är jag över det. Att få se mina tre fina underbara söner tillsammans och få veta att de har det bra. Det gör mig glad. Men samtidigt så gör det ont och gör mig ledsen för jag vill ju också vara där och uppleva landet långt borta med dem och då kommer det tårar av sorg. Men jag är glad så länge de gör som ET......phone home.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar