tisdag 18 december 2012

Farmors lilla groda.......

Idag fick jag ett mycket efterlängtat telefonsamtal ända ifrån landet långt borta och inte vilket telefonsamtal som helst det var ett videosamtal med farmors lilla groda. Gissa om jag blev glad och tänk jag kunde låta bli att gråta...... i alla fall så länge som vi pratade. Men längtan efter denna unge blev ännu mer påtaglig nu efter att sätt henne "live". Men jag har räknat ut nu att det är 13 dagar kvar sen så är hela sällskapet hemma på svensk mark och jag kommer att få busa med lilla grodan igen. Jag längtar till den 31/12.....undrar om gänget i landet långt borta också gör det. ;)  Kan man bli något annat än glad när man ser denna lilla tjej.

Bild lånad från Mias blogg /http://sakomdu.blogspot.se/


1 kommentar:

  1. The signals connect with concentrated nerve areas, which in turn spread the signal to the complete abdominal area.


    Also visit my site marsvenusatwork.com

    SvaraRadera