lördag 18 maj 2013

Först, andra. tredje.........nu gör vi ett försök igen.

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här igen närmare bestämt den 18 december 2012, Nästan hela min familj var i Thailand på en resa jag inte kunde följa med på tag vare en massiv blodpropp i mitt högra ben. Jag har hunnit att berätta lite om den, kanske för ett ryck lite längre fram att berätta mer om det,, vi får se.
Den 16 januari så kom nästa smäll, Jag åkte på en stroke, den här gången på den vänstra sidan i hjärnan. Det var en så kallad 10:a. Som tur var så gick det ganska så bra. Jag fick lite av afasi,  jag hade svårt att tala, läsa och att skriva. Det har varit en tuff tid nu från den 16 september med mitt ben och den 16 januari med min stroke. 8 månader av ett rent helvete skulle jag vilja säga. Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen och ta hjälp av den att träna upp mitt skrivande. Ni får ha överseende med att det kan komma vissa konstiga ord och ett och annat ord som är felskrivet. Men det är ju som alla säger övning ger färdighet.
Så nu börjar vi på ett nytt kapitel och försöker att starta upp den här bloggen igen. Nu kör vi......................





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar