söndag 26 maj 2013

Mors dag .........

Mors dag, mors dag, mors dag hade kunnat blivit lite roligare än vad det blev.
Skulle ha följ med Robert, Mia och Knoll & Tott och deras mormor på en brunch på Gillet men nattens spöken och en illamående kropp gjorde att jag var tvungen att vara hemma. Ledsen, ledsen.
Dagen lystes upp lite av ett fint sms:s från Christoffer som grattade mig så då blev jag glad igen.
Snorungen och den eviga mammas lilla pojke ( inte sant alls) Andreas har varit i Irland över helgen och skrev nyss hem att han var hemma. Av honom fick jag tvinga ur honom ett grattis. :)
Jag älskar mina barn jätte mycket och hoppas att vi kommer att få många mors dagar på oss framöver där vi kanske får slippa min känsliga kropp och fira tillsammans.

Robert, Christoffer och Andreas. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar