tisdag 21 maj 2013

En så går det upp och en så går det ned...................

Nu är det färdigt igen. I lördags när jag åkte i väg på schlagerkvällen så månde jag inte så bra. Jag hade en liten orolig mage på gång och den blev bara värre och värre. Jag har nu legat sjuk sen i söndags med riktiga magproblem. Varken i söndags eller måndags kunde jag inte äta ett dugg, fick lite försiktig ner lite vatten i alla fall. Idag har det känts lite bättre och jag har kunnat äta några mackor i alla fall, bättre än inget alls. Nej nu slutar vi att "tycka synd om mig"och går vidare igen.
Jag skulle ju avslöja varför jag höll på Finland i lördags och Schweiz i söndags. Det är bara den enkla förklaringen att det land jag hejar på alltid förlorar därför så hejar jag alltid på motståndaren och vad såg vi?
Vi vann ju WM-guldet. så tacka mig för det. :)
Lite kort om Robin Stjernberg. Han gjorde en perfekt framträdande och jag tycker att det var synd att det inte var fler som gillade låten. Trots allt så hoppas jag att det kommer att gå bra för honom nu med sin karriär.
Ja sen hade vi lillskiten då som gjorde Göteborgs gator osäkra i lördags. Han sprang i mål på tiden 2.10.46. Han var lite besviken på tiden men han tyckte det var skönt att i alla fall komma i mål. Jag säger bara en sak, fy fan va du är bra. Är en väldigt stolt mamma till sonen som har lyckats med att vända dåligt form till en bra form. och orkar göra det han gör.
Och på tal om de små liven i lördaskväll så kan jag tala om att dom var tysta i står sett hela tävlingen. Men då börjar jag lite smått att fundera på de andra vuxna. Kunde de inte gjort som de två yngsta i familjen, varit tysta. :) (skoja bara)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar