tisdag 24 maj 2011

Delmål ett avklarat.

Andreas kämpar vidare med viktnedgången och allt går än så länge åt rätt håll. Han har bestämt sig för att väga sig bara en gång i veckan på måndagar.
I går var det måndag och dags för vägning och vågen visade att han hade klarat sitt första delmål. Tänk att det kan gå så bra bara av att sluta dricka coca-cola  och godis.
Nu har han lagt upp delmål två. Jag håller tummarna att även det kommer att gå vägen.
Jag funderar på att hoppa på trenden och se om jag också kan gå ner några kilon. Men det är tveksamt för jag har så dålig karaktär.


4 kommentarer:

  1. Var hittar du alla fyndiga och roliga bilder? det är så roligt att läsa din blogg. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Kerstin. Det är alltid lika roligt när du ger mig en kommentar. Det är nästan bara du som gör det. Jag brukar googla på nätet efter bilder som passar till det jag skriver om. Jag skulle vilja ha en kamera men jag har inte råd att köpa en just nu så då får jag göra så här i stället. För bara text blir så tråkigt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ta med Andreas tel och ladda upp på datorn:)

    SvaraRadera
  4. Det skulle jag kunna göra men vi är ju inte tillsammans jämt. :)

    SvaraRadera