fredag 13 maj 2011

Depp, depp....nej inte Johnny Depp utan bara depp.......

Ja tack.....vill ha :)
 I dag när jag hade laddat upp med att skriva ett riktigt långt och utförligt inlägg här i bloggen så hade tydligen Blogger tagit en semesterdag. Det var lögn i helskotta att komma in och nu har lusten runnit av mig lite grand. Jag vet att min blogg har varit ledig i nästan en hel vecka men det beror på att min sjukskrivning nästan har tagit knäcken på mig och jag har varit ganska så deppig och sjukt trött den här veckan. Nu känner jag att orken och lusten börjar komma tillbaka och på måndag är jag även tillbaka på jobbet. Gissa om jag längtar.




Det här blir nog mitt nästa biobesök om jag hittar någon att gå med vill säga. Alltid lite roligare att vare två, tre, fyra eller flera än att vara själv.

Det blev inte bara depp.......
det blev lite Johnny Depp också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar