lördag 21 maj 2011

Korv med bröd......Ja tack

I dag har jag jobbat, inga konstigheter med det. Men efter ett mycket trevligt samtal från Robban så var min kväll räddad. Han ringde och frågade om jag ville umgås med Wera och kanske lite med honom också. Gissa om jag blev glad och svarade ja utan att tveka. Vi bestämde att han skulle komma och hämta mig efter jobbet och så skulle vi åka ut till landet och grilla korv. Efter ett stopp för att inhandla lite förnödenheter på Willy´s så bar det av ut till Ekeby där grillen var laddad och klar. Det blev en mycket trevlig kväll med mycket mys med barnbarnet. Som vanligt har jag ingen kamera så några bildbevis blir det inte den här gången heller. Ni får hålla till godo med en långebild från Mia´s blogg " så kom du".

Wera i pappas trygga famn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar