onsdag 19 juni 2013

Sommar, sol och en helt vanligt underbar kväll............

I går på eftermiddagen så fick jag en telefonsamtal från min svärdotter Mia. Hon var så less på stadens liv och rörelse och undrade om vi inte kunde åka ut på landet och grilla och få vila öronen en stund. Jag tyckte det var en bra ide och vi delade upp inköpslistan mellan oss för det vi  behövde handla med oss ut. Runt klockan fem sammanstrålade vi ute på landet. Mia fixade sin underbara potatisgratäng och jag satte fart på grillen för att fixa fläskkarrén. Wera lekte med pappa Robert och  Lykke-LI satt förnöjt i sin babysitter. Min kära mor och far satt bekvämt tillbakalutade och väntade på att det skulle bli mat. :)
Det är så här det är att leva just nu.................sommar, sol och en helt underbar kväll.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar