söndag 16 juni 2013

Safta hela kvällen........

Köpte dyra jordgubbar i dag och och för några dagar sedan var jag ut och hämtade en knippe med rabarber hos min mor och far. Nu i kväll var det dags att börja safta till sig lite på kvällskvisten. Tre flaskor med saft blev det. I morgon vet jag hur dom blev, blev dom goda eller kommer det att slängas i vasken. :)





1, Den mörkröda är mest jordgubbar och lite rabarer
2.Den röda är 50/50 av jordgubbar och rabarber  
3. Den ljusröda är bara rabarber.

3 kommentarer:

  1. Åhhh dessa kommer jag ihåg var ju så super goda :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johanna, dessa flaskor är redan tingade men jag ska ut till mor och far och hämta mera rabarber så då ska du få en flaska du med om du vill ha. :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera