onsdag 29 maj 2013

Plötsligt så kom det ett samtal...............

från min arbetskamrat Anna som var på väg in till staden och funderade om jag hade lust att följa med till Ikea och det ville jag.
Snabbt in i duschen och jag hann knappt ut därifrån fören jag hade klätt på mig och var på väg ut till Annas bil.
När vi kom till Ikea styrde vi stegen bestämt mot cafeterian där vi tog varsin jättestora muffins och en kopp kaffe.Sen var vi redo får att handla.
För Anna så blev det lite vinglas, gardiner, påslakan m m.Jag själv handlade det jag alltid gör på Ikea doftljus sen blev det en 10 kr pläd, lite bestick m m.
Sen fick jag för mig att jag skulle försöka fixa en liten blomma till Andreas taklampa Maskrosen. Det har ända sen han flyttade in i lägenheten fattas en blomma i den och till min stora glädje så hade tjejerna på bytesavdelningen en liten blomma till min son.
 Ja så var besöket på Ikea över och några 100 lappar fattigare.


På vägen hem så råkade vi hamna på denna adress


Men det besöket kommer jag att skriva om någon gång i framtiden.
Lite hemligheter måste jag ju ha. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar