torsdag 6 oktober 2011

Mission completed

När Wera fyllde år så fick hon en liten låda av mig med tre stycken små musikinstrument. Det var en liten blockflöjt en liten stjärna av trä med fyra stycken bjällror på och sist men inte minst en xylofon.
Tanken var att Wera skulle underhålla sina föräldrar med lite skön musik om dagarna.
Här om dagen fick jag ett mms från Weras mamma. Tyvärr kan jag inte föra över bilden från telefonen till datorn men den föreställde Wera sittandes på golvet med klubban i sin hand och xylofonen framför sig.

I meddelandet som följde med stod det:
"Morgonmusik! Tack farmor, verkligen jättetack! :)
Undrar hur jag ska tyda det?
Men helt klart är tjejen fattade grejen hur de skulle användas så jag säger bara en sak:
Mission completed.

2 kommentarer:

  1. haha! hon gillar allt i den där lådan! som sagt, tack farmor, vekrligen jättetack!

    SvaraRadera
  2. Hahaha klockrent...så ska det vara. Ska läras i tid att irritera sina föräldrar :)

    SvaraRadera