måndag 27 februari 2012

Idag är det ingen vanlig dag

för idag är det  MiNèAs födelsedag. Lilltjejen bli 2 år idag. Tänk vad tiden går fort. För två år sedan blev jag väckt mitt i natten av ett telefonsamtal från sonen som ville att jag skulle skjutsa upp dem till BB. Jag tror aldrig att jag har vaknat till så fort någon mer gång efter det  och inte fått på mig kläderna så fort heller någon mer gång. Vi börjar från början.

Den 27 Februari 2010 föddes mitt första barnbarn MiNéA på Akademiska sjukhuset i Uppsala.
Farmor var så stolt och glad över sitt första barnbarn


Och nu har hon gått och blivit hela 2 år gammal.


Mitt älskade lilla hjärtegull. 
Farmor älskar dig så


Så ett stort fyrfaldig leve till denna lilla underbara tjej vill jag nu utbringa. Hon leve:
Hurra hurra hurra hurra.
Hoppas att du får en helt underbar dag med många presenter, en fin tårta och frukost på sängen. 
Grattis hjärtat 
önskar
Farmor.


1 kommentar: