tisdag 13 december 2011

Äntligen.....min dator fungerar igen.


Nu är jag tillbaka igen. Min snälla arbetskamrat Anders slet och svor i x antal timmar och dagar för att fixa så att jag skulle kunna få en fungerande dator igen och lyckades. Nackdelen är att jag nu återigen kan sitta 24/7 framför datorn i stället för att göra någon nytta här hemma. Men jag får göra som en del föräldrar gör införa datortid. Jag får bara sitta framför datorn ett visst antal timmar per dag men det blir lite svårt att diskutera fram den tiden med mig själv. Skulle inte förvåna mig om jag pratar omkull mig själv och det blir för många.
Men kul är det i alla fall att återigen ha en dator. Nu är det bara att sätta igång och blogga igen. Hoppas att ni finns kvar och inte har ledsnat på att titta in här hos mig.
Idag hade jag storfrämmande på mat, den förlorade sonen kom hem en sväng och hälsade på. Det kändes lite konstigt att ha honom som gäst här i mitt hem. Det var i alla fall en som blev jätteglad när Andreas kom, Buster. Tror att han saknar honom väldigt mycket.
I morgon ska jag till jobbet och äta julbord så vi får se det kanske blir nästa blogginlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar