lördag 3 december 2011

Fuskat som mångsysslare idag.......

Här hade jag tänkt skriva ett riktigt långt blogginlägg eftersom det kommer att ta ett tag kanske innan det kommer att skrivas något här igen för i morgon är det dags, Andreas flyttar hemifrån och med honom datorn.
Efter att idag provat på flera yrken som tvätterska, chaufför, flyttgubbe, möbelsnickare, tapetserare (klädde om en fotpall och en soffa), elektriker (fixade lampkontakt till taklampan + byggde en lampa), kastrulltillverkare och lite städerska så är jag så trött så trött för att skriva något.
Så för att ni ska ha något att roa er med tills jag återkommer så lägger jag in min absoluta favorit adventskalender här på sidan så har ni en anledning i alla fall att titta in.


Det är ett gäng någonstans i Sverige som sitter och knåpar ihop den år efter år.
Hysteriskt rolig. (tycker i alla fall jag)

Håll till godo så hörs vi snart igen hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar