torsdag 26 januari 2012

Ett dagenefter inlägg......

Igår den 25 januari fyllde värdens bästa av tre 29 år, Christoffer "Chrille" Åberg, the one and only, och mamma hade mage att jobba i stället för att fira grabben. Vilket sätt hon har. Men vi får ta igen det snart och som man säger bättre sent en aldrig, eller hur?
Tänk att det blev ordning på den lilla snorungen också. Sambo med fina Lisen, underbar pappa till lilla Minéa och jobb. Det trodde jag  inte när jag  slet mitt håret i förtvivlan och undrade vad ungen höll på med i tonåren. Några små gråa hårstrån hann det bli. Men men det var då det......nu är det nu och som sagt var våran lilla Alfons Åberg fyllde 29 år i går och då utbringar vi ett litet försenat fyrfaldigt leve för grabben han leve



Hurra Hurra
Hurra Hurra






Hoppas att du fick en riktigt mysig och underbar födelsedag och att det var många som kom och grattade dig.
Jag hoppas att du inte blev allt för ledsen att mamsen uteblev. 
Ett stort försenat grattis och massor av kramar till dig min älskade son nu jag ger dig i stället. Ses snart med ett eget litet tårtkalas för oss själva. 




1 kommentar: