tisdag 24 januari 2012

Hallå helgen vart tog du vägen

Helgen försvann med en rasande fart. Var för en gångs skull ledig i tre dagar. Hade lagt upp en plan vad jag skulle hinna med. Tvätta, städa, laga god mat, besöka mina söner m m. Men vad var det som hände här då......ingenting. Tvättade gjorde jag i och för sig i fredags men det hade nog inte blivit gjort om inte Andreas hade behövt få lite tvätthjälp. Och i lördags var jag i och för sig och besökte Robert men det hade nog inte blivit av om han inte ringt och kommit och hämtat mig.
Mitt nya jag har blivit en riktig soffpotatis mot vad jag hade tänkt att det skulle bli. Nu får jag ta och skärpa mig och se till att rycka upp mig och få något gjort. Det här håller inte längre.
Okej jag börjar mitt nya jag från och med nu....eller......nej jag väntar tills i morgon eller kanske nästa vecka. Ja vi får se hur det blir. Bra så va?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar