tisdag 26 juli 2011

Bara idag hade jag önskat att det varit dåligt väder.


Är ledig från jobbet idag och planen för dagen är att tvätta och städa. Bara just därför så skiner solen ute och det är varmt. Varför? Hade känts lite lättare om det åtminstone hade varit lite mulet och grått.


Men nu är det bara 4 dagar kvar varav 2 arbetsdagar till min semester.
Alla som följer mig på facebook har nog lagt märke till det som jag tjatar om det där.
Men jag tror aldrig att jag har längtat så mycket efter ledighet tidigare om åren än vad jag gör i år.

2 kommentarer:

  1. Du fick som du önskade farmor, det började ösregna när vi satt i stadsparken! erkänn att du dansade regndansen!

    SvaraRadera
  2. Förlåt det var inte meningen att det skulle regna över stadsparken jag försökte göra så att det skulle regna bara över Nyby. Måst ha tagit något snedsteg eller två?

    SvaraRadera