fredag 29 juli 2011

Resfebern slår till med all sin kraft.........

 I morgonkväll är jag i dessa trakter närmare bestämt någonstans mellan
Haparanda och Övertoneå


Nu är det snart inte många timmar kvar tills det är dags för mig och sonen att ge sig iväg ut på vägarna. Just nu har jag lite smått panik. Klockan är snart tjugo över elva och här sitter jag framför datorn trots att jag har så mycket som jag borde göra. Jag har t.ex inte packat än, lite städning är kvar och helst borde jag sova några timmar också men det vet i tusan om jag kommer att klara av.
Jag har längtat efter den här resan så länge. Vi pratade redan förra sommaren om att vi skulle åka upp men då hade jag ingen möjlighet att ändra min semester eftersom sommarschemat redan var skrivet, så då bestämde vi att jag skulle följa med den här sommaren i stället. Och nu äntligen, äntligen är det dags. Kanske kommer det att bli tomt och tyst här inne på bloggen den här veckan när jag är borta. Men då tar vi fram det positiva utav det och tänker så här. Vad mycket jag har att skriva och berätta när jag kommer hem. Och tänk alla foton jag kan lägga upp om jag nu inte gör som jag brukar glömmer kameran hemma.

Vi ses och hörs när vi hörs och ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar