onsdag 17 augusti 2011

Kontaktannons

Sökes.
En välbärgad man. Ålder och utseende utan betydelse. Dina intressen ska vara att jobba och tjäna ihop en massa pengar. Angående pengar så är det inte dem jag är ute efter. Skriver gärna på ett äktenskapsförord men vill ha pengar till det nödvändigaste för att kunna gå hemma och pyssla om hemmet, laga mat, baka, safta och sylta. Inga krav på äktenskapliga samkväm i sänghalmen, du får gärna ha en älskarinna, bara jag får gå hemma och pyssla, fixa, dona och ha det bra. Du ska ha en bostad med ett stort kök med full utrustning. Även en stor bekantskapskrets som jag kan bjuda på middagar och trevliga kaffestunder med nybakat. Gärna barn i bekantskapskretsen också så jag får bjuda på min goda hemmalagade saft. Ytterligare krav är en stor bil av kombimodell så att jag kan köra hem alla varor som jag handlar.

Finnes.
En glad, positiv och förnärvarande semestrande kvinna 50+ som under semestern blivit frälst i husmorsgöromål. Som nu drömmer om få bli en hemmafru och ta hand om ditt hem. Kraven är inte så stora och många (se ovan) men önskar att de uppfylls.

Vid eventuellt intresse, lämna namn och referenser och gärna bilder på kök och bil i kommentarsfältet så hör jag av mig om intresse för köket och bilen uppstår.




1 kommentar:

  1. Varför inte publicera annonsen på riktigt? Den är ju toppen.

    SvaraRadera