onsdag 10 augusti 2011

Premiär.....

Vet inte riktigt vad det var för luft jag andades i norr men helt plötsligt så blev jag lite smått huslig av mig.
Jag blev nog lite inspirerad av Kerstin och hennes saftkok hon gjorde sista dagarna vi var där. I dag åkte jag ut till mina föräldrar och hälsade på och visade kort från resan bland annat. Med mig hem hade jag en saftställning, stor kastrull och en hel påse med rabarber. Så nu kära läsare är det premiär här på min gata. Jag ska koka rabarbersaft för första gången i mitt 50+ liv. Håll tummarna att det går vägen.


2 kommentarer:

  1. heja heja! Glöm inte vinbärskaksbaket!

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja göra det men mammas vinbär var totalt slut. De var några "små" flygfän som visst gillade dem sa hon. :)Få se om jag kan hitta det någon annanstans.

    SvaraRadera