torsdag 31 mars 2011

Varför är man så orolig och säkert i onödan dessutom??

I sista blogginlägget från Mia så skrev hon att lilla skruttungen är sjuk. Hon hade då 39 grader i feber men verkade pigg i alla fall. Sen har det varit tyst och jag min gås blir orolig och undrar om något har hänt.
Jag följer nyheterna på teven och läser på nätet om ovädret som drar fram över södra delen av Thailand och undrar om det har nått Huahin där Robert, Mia och lilla Wera är.
Vi har blivit lite bortskämda med flera inlägg om dagen sen internet började fungera i huset där dom bor just nu.
Så när ett helt dygn har gått så blir jag lite orolig att något har hänt. Känner mig dum men så är det.
Jag tänker på Wera och önskade att jag kunde vara hos henne och pyssla om henne. Krypa upp i soffan och sova middagslur med henne. :) Kunna pussa bort den dumma febern och få bara rå om henne en stund. Tänk om det kunde finnas en liten maskin som förflyttade en på sekunden dit man ville, Tänk om...........


1 kommentar:

  1. Nu hittade jag rätt sida för din blogg. Den som har en kommentator sida. Jag gör som du, kollar väder, kollar nyheter, funderar hur Wera mår, längtar efter henne och sörjer att hon kanske har glömt oss helt och hållet när hon kommer hem. Inlägget idag sa ju inte så mycket....Men det kommer nog fler snart. Kram

    SvaraRadera