torsdag 24 mars 2011

Upp och nervända värden

Jag har lagt till två klockor på min blogg, en som visar våran tid och en som visar den Thailändska. Ja ni förstår nog varför. :)
Det som känns lite konstigt är att när jag nu ska till och gå och lägga mig, så ser jag på klockan att lilla Wera säkert går upp snart. Och när jag sitter vid datorn och läser blogginlägg från dem vid tre på eftermiddagen så är dom kanske på väg att lägga sig. Ja ni förstår tänket va. Tur att man kan stålsätta sig och inte ringa till dem för då skulle jag säkert utav bara farten väcka dem mitt i natten. (deras tid).

Nej nu ska jag lägga mig för i morgon/dag ska jag upp tidigt och besikta bilen och sen förhoppningsvis ska jag iväg och träffa mitt äldsta barnbarn Minéa och då måste farmor vara pigg så hon hinner med i svängarna.

Minéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar