måndag 21 mars 2011

Jipppi.......

vilken rolig morgon det blev. Äntligen två underbara inlägg på min svärdotters blogg (Så kom du) Allt verkar vara bra med dem och lilla Wera (barnbarnet) njuter visst fullt ut av sin tillvara där nere. Det hugger till lite i farmorshjärtat när jag ser bilder på lillskruttan. Längtar så efter henne. Men huvudsaken är att de har det bra och att det njuter av sin semester.
Nästa lilla grej som jag firar lite är att jag har fått min första kommentar här på bloggen. Tack mormor Kerstin för den. :)

2 kommentarer:

  1. Hej Farmor! Vi saknar dig här nere i värmen! Vi har det bra men det vore kul att ha med farmor och mormor säger Wera. Vi sitter och väntar på RObert som tar en skön massage sen ska vi gå och äta. Jag har också tagit en massage men oj vad ont det gjorde!! Kram kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att jag kan tala både för mig och mormor och säga att vi önskar att vi kunde vara med er och lilla Wera där nere i värmen. Nu har i alla fall troligtvis våren kommit till oss och solen värmer ganska så skönt här också så nu kan man inte klaga på det längre i alla fall.
    Låter helt underbart med massage. Du får snappa upp lite hur de gör så kan du få praktisera lite när du kommer hem. ;) Kram Kram

    SvaraRadera