lördag 2 april 2011

Katten Gustaf och jag........

Ibland blir jag så trött på mig själv.
Igår kväll vid nio tiden skulle jag bara gå och lägga mig en liten stund och vila och titta på tv.
Vad hände?
Jo jag somnade och vaknade först i morse kl  5.50 när min väckarklocka började ringa.
Om jag skulle upp då?
Inte alls. Hade sovmorgon och skulle inte börja jobba förrän kl 16.
Varför den ringde så tidigt?
Jo kalla mig curlingmamma men jag går upp den tiden på vardagarna och ser till att sonen kommer upp och får med sig sin matlåda när han går.
Om han inte klarar det själv?
Jodå det gör han säkert men för säkerhetsskull går jag också upp.
Om jag gick upp igen eller somnade om?
Vad tror du, somnade om så klart. Tills nästa klocka ringde kl 8.00. Då gick jag upp.
Hur jag kände mig då?
Ja, jag kände mig ungefär så här................




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar