lördag 30 april 2011

Stöldgods

Jag har varit stygg och stulit ett par saker och jag hoppas att straffet är väldigt milt för det jag gjort. Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Ingen har kommit på mig men mitt samvete gör att jag nu bestämde mig för att berätta det här på min blogg. Tänker även lägga upp stöldgodset här på min sida och verkligen visa vilken tjuv jag är och hoppas att ägarna förlåter mig och inte gör någon anmälan. Vill ägarna ha tillbaka stöldgodset hoppas jag att det kontaktar mig omgående så ser jag till att de får tillbaka det. 

Stöldgods nr 1:
Jag kunde inte motstå denna lilla docka med blicken full av bus, sandiga armar och ben och ett finurligt leende på läpparna. Jag hoppas att ni förstår och att jag är förlåten. 

Stöldgods nr2:
Denna bild kunde jag inte låta bli. Farmor/mamma hjärtat fylldes av kärlek och ömhet. Vilken trygghet och värme den visar. 

Ja stäm mig, skjut mig gör vad ni vill bara jag får behålla mitt stöldgods. :)

1 kommentar:

  1. självklart är du förlåten farmor! Bilderna är underbara, Wera somnar gärna i Roberts famn nuförtiden och visst är dom fina mina lilla familj!

    SvaraRadera