måndag 11 april 2011

I´m back I think.......

Det har varit lite tyst i från mig och det beror på att datorn har haft lite problem med att hitta internet. Nu är förhoppningsvis problemet löst och jag kan fortsätta blogga igen. Men nästa problem är vad ska jag blogga om då. För tillfället händer det inte så mycket i min vardag så torkan är stor på idéer på blogginlägg. Nu ska jag strax åka och jobba få se om det händer något kul där som jag kan skriva om. :)
Jag trodde att jag hade tappat några läsare men var in på statistiken och kollade lite och upptäckte där att jag hade några läsare från Sverige men övervägande besökare från Usa. Undrar hur det kommer sig och betyder det att jag måste börja skriva på engelska nu i stället?
Ses snart igen hoppas jag eller jag kanske ska skriva See you soon I hope. (ni ser det funkar inte min engelska är ju urdålig. :) )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar