lördag 16 april 2011

Favorit i repris

Kan på en gång erkänna att jag inte är någon direkt innebandyfantast som maniskt måste gå och se varje match som spelas. Men nu när Tv4sport var så snälla och visade SM-finalen i innebandy mellan Warberg och Storvreta så tänkte jag titta för en gångs skull. I början var intresset lite svalt och jag gick ifrån ibland och gjorde lite annat men ju längre in på matchen vi kom så ökade intresset och till slut var jag fast. Vilken match det blev. Det stod 7-7 vid full tid och lika så efter förlängningen då var det dags för straffar och mina nerver började spöka. Efter de ordinarie 10 straffarna stod det 8-8 nu var det dags för sudden- death straffar och nu vågade jag knappt titta. Warberg sköt en straff i mål och nu trodde jag att det var över men döm om min förvåning när domarna dömer bort det målet för att killen har dragit bollen bakåt. Nu fanns det lite hopp igen. Och kan man tänka sig Storvreta får ett mål och vinner hela skiten.........igen.

Grattis grabbar det är ni värda
Tack också för en mycket spännande match 
Ni gör om det nästa år igen va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar