fredag 17 juni 2011

Några kvalitetstimmar med son och barnbarn

Christoffer ringde till mig igår och undrade om jag kunde ställa upp och skjutsa honom till Coop Forum för att byta ett lakan som hade blivit fel. Naturligtvis kunde jag göra det.

Christoffer och Minéa väntade snällt på farmor vid gatan. Tröjan som Minéa har på sig köpte jag i Berlin när vi var där.

Barnbarnet i säkert förvar i farmors röda faran.

Första stoppet blev Media Markt. Ser ni de små prickarna mellan den blå och röda bilen. Det är min son och barnbarn. Fotokurs nästa kanske.

 Lite bus bakom pappa. Det är såååå tråkigt att vänta. Vad ska vi hitta på farmor?
Minéa har fattat den nya träningstrenden. Hon kör en liten pool-dans medans hon väntar.

Äntligen har jag kommit mig för och köpt en ny kaffebryggare. Det tog sin lilla tid men nu är det gjort. Nybryggt kaffe när jag vaknar. Ordningen är återställd.

Sen blev det slut på korttagningen jag vet inte varför. Men vi hann med både Coop Forum och Willy´s innan färden ställdes in på hemgång.


När jag släppte av Chrille och Minéa så stod Lisen och väntade på oss så det blev en liten trevlig pratstund med henne också.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar