torsdag 16 juni 2011

Känsliga läsare VARNAS!

 


 Hej på er får jag presentera mitt alter ego klimakteriekossan.  Under alla dessa år som jag hade min mens så längtade jag till den dagen jag skulle slippa den. Slippa detta gissel som kom en gång i månaden år ut och år in. Idag säger jag bara en sak, kom tillbaka. För hellre lite blod ca en vecka i månaden än det jag har nu. Svetten bara rinner efter kroppen så fort jag gör den minsta lilla ansträngning. Inte så kul om man är borta och hälsar på någon eller sitter på bussen , ja ni förstår säkert. Sen humörssvängningarna som går ut över de flesta i min omgivning. Blir arg för ingenting på 0 sekunder. Sover dåligt på natten till följd att jag konstant känner mig trött. Är redan överviktig men känns ännu värre när kroppen liksom svullnar till sig lite ibland. Vad ska man göra? Är det lönt att söka en läkare för besvären? 
Så avslutningsvis.......tack för att jag fick gnälla av mig lite. Nu ska jag fortsätta städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar