måndag 27 juni 2011

I denna lilla röda stuga tillbringade jag min midsommaraftonkväll. Ja inte hela, vi satt ute ett tag också och käkade en massa gott. Det är alltid lika mysigt att komma ut till denna idyll. Ingen trafik som hörs, inga grannar som stör det är bara fåglarna som kvittrar och vinden som susar i äppelträden. Jag förstår mina föräldrar som flyttar ut hit tidigt på våren och motvilligt flyttar in igen när höstmörkret kommer och vintern närmar sig.                                                                       



Nu visar jag en liten bildkavalkad på all mat vi satte i oss. Bara bilder inga ord.





Efterrätten skriver jag mer om den var jättegod


Avslutar med en fin liten blomma för att visa mammas gröna fingrar. 
Som ni kanske förstår var det en mycket mätt och nöjd dam som åkte hem efter att haft en mycket trevlig kväll med min mor och far.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar