onsdag 15 juni 2011

Nu känner jag mig het sa kärringen som förväxlade en tampong med en chili

Min spenderardag började och slutade här idag.


Gränby Centrum tycker jag är ett riktigt bra affärscentrum. Många bra butiker börjar att komma dit så snart behöver man inte åka upp på stan för att shoppa.
Jag började med att gå till frisören och klippa mig. Hade turen att få en jättebra kille som visste precis vad jag ville ha när jag tappert försökte beskriva mina önskemål.
Ett litet minus var när han frågade mig om jag var ledig idag eller om jag var pensionär. Men hallå grabbhalvan nog för att det börjar att närma sig men det är några år kvar.
Jag blev i alla fall nöjd med frisyren. 
Nu kommer jag att ångra mig men jag lägger upp en före och en efter bild. Men till mitt försvar
försök själv att fota dig själv med hjälp av badrumsspegeln.


 Fotot gör inte min frisyr rättvis den är mycket snyggare i verkligheten. Kort nacke och lite längre i fram och lugg blev det.
Jag har även funderat på att färga mitt hår men frisören avrådde mig att göra det för han tyckte att min naturliga hårfärg är bra som den är och jag ska nog lyda honom.
När vi var färdiga och jag betalat fick jag detta i min hand.
och ett löfte om en träff i höst igen.

3 kommentarer:

  1. Guuud så snygg du är!!! Kramar från mig

    SvaraRadera
  2. Det blev ju skitbra, modigt av dig!

    SvaraRadera
  3. Tack Kerstin du är snäll du :) Men snygg vet jag inte om jag håller med om. En klar förbättring blev det i alla fall. Kramar tillbaka från mig.

    Tack anonym (som jag tror att jag vet vem det är)jag var så himla trött på mitt långa hår så att när killen som klippte mig frågade om jag ville behålla håret han klippte av så bara ruskade jag på huvudet och sa aldrig i livet, släng det. Det är så skönt att ha kort hår på sommaren och dessutom slipper lilla Wera få en massa hår i sina små händer när hon är hos mig.

    SvaraRadera