tisdag 14 juni 2011

Datorfritt

Har haft datorn utlånad över natt/dagen så det blev lite dåligt med bloggandet men nu är den återlämnad så det är bara att ta nya tag igen.
Idag har det inte hänt så mycket. Har bara tillbringat dagen på jobbet och där händer det oftast inte något värt att skriva om. Men i morgon ska det ske saker. Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att klippa mig. Jag räknade ut att det är ungefär 1.5-2 år sedan jag klippte mig sist. Nu har jag ledsnat. Det är långt, risigt, varmt och bara i vägen hela tiden. Problemet är att jag inte vet riktigt hur jag ska klippa mig. Ska jag välja lugg, snedbena eller mittben? Ska jag snagga mig, klippa det kort eller ha längden ner till axlarna? Ska jag färga det eller låta mina gråa hårstrån titta fram? Många beslut att fatta. Känner jag mig själv rätt så slutar det med att jag som vanligt sätter mig i stolen och säger åt frissan att göra vad hon vill. Oftast brukar det bli bra.
Om jag vågar så kanske det blir en före och en efterbild i morgon, om jag som sagt var vågar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar